Магістрантка Олена Муха і студентка Інна Крячко розпочали семестр за програмою академічної мобільності в Університеті Сайтама (Японія)

Магістрантка Олена Муха і студентка Інна Крячко розпочали семестр за програмою академічної мобільності в Університеті Сайтама (Японія)
311144 ПЕРЕГЛЯДІВ

Із вересня 2022 р. розпочався семестр академічної мобільності в Японії для здобувачок вищої освіти (першого і другого рівнів) факультету філології та журналістики Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка.

Магістрантка Олена Муха (група ГФ-56, спеціальність «Германські мови і літератури (переклад включно), перша – англійська») і студентка Інна Крячко (група ІН-48, спеціальність «Середня освіта (Мови і літератури (англійська, німецька))» нині навчаються в Університеті Сайтама (Японія).

Олена та Інна опановують англійською мовою такі дисципліни, як основи педагогіки вищої школи, критичне мислення для міжкультурних досліджень та наукової роботи, сучасне мистецтво та медіа, теорія анімації тощо. Дівчата отримали можливість не лише покращити рівень володіння англійської мови, а й вивчати японську мову, що сприятиме кращій міжкультурній комунікації. 

Магістрантка Олена Муха поділилася власними враженнями від навчання в Японії: «Університет Сайтама прийняв нас дуже доброзичливо, у всьому відчуваються японська повага і турбота про інших. На заняттях ми переважно дискутуємо про попередньо прочитаний матеріал, тут немає лекцій у такому стилі, як ми звикли їх бачити в Україні. Натомість студенти перед кожною лекцією мають обов’язково прочитати наукові статті, переглянути відео та інші матеріали, а потім обговорити, що запам’яталаося, вразило тощо. Викладачі висвітлюють додатковий теоретичний матеріал, моделюють ситуації, запитують, у чому причина того чи того суспільного явища, поведінки студентів чи ситуації, що склалася в установах вищої освіти.  

Особливо мені подобається вивчати теорію вищої школи з професором Макото Наґасава, де ми вивчаємо не лише теорію використання методики CLIL на заняттях, але і структуру та організацію вищої освіти у різних країнах світу. Компаративний аспект занять у міжнарожному класі допомагає розширити кругозір. Загалом структура організації закладів вищої освіти розділена (за регіонами) на Європу, Америку та Азію. Вимоги японців до вищої освіти колосальні, вони розглядають вищу освіту як продукт, тому постійно займаються інноваціями в освіті і продають це. Японці ставляться до навчання дуже серйозно. Студенти зазвичай залишаються після занять в університеті до 18.00, самостійно навчаючись у бібліотеці чи спеціальних навчальних зонах, що розташовані на кожному поверсі кампусу. Ми також! А у вихідні дні знайомимося з культурою древньої та сучасної Японії».

 

Навчання Олени Мухи та Інни Крячко в Японії триватиме до березня 2023 р. Воно стало можливим завдяки договору про співробітництво та академічну мобільність, який був підписаний між Університетом Сайтама і Полтавським національним педагогічним університетом імені В. Г. Короленка у 2021 р.

Академічній мобільності полтавських студенток сприяють очільниця факультету філології та журналістики доцентка Оксана Кирильчук, начальниця відділу інноваційної діяльності та міжнародних зв’язків доцентка Ірина Когут, завідувачка кафедри світової літератури, директорка Науково-методичного центру якості вивчення англійської мови та зарубіжної літератури, професорка Ольга Ніколенко.

Ректорка Марина Гриньова і вчена рада Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка висловлюють глибоку подяку президенту Університету Сайтама Takafumi Sakai, декану гуманітарного факультету Susumu Nonaka, усім японським викладачам і співробітникам Університету Сайтама, які опікуються нашими студентами під час академічної мобільності в Японії.  Ми дуже цінуємо вашу міцну позицію щодо демократичної України та підтримку науковців і студентів ПНПУ імені В. Г. Короленка!   

 
 

 

Мої відео