Дистанційна деградація
Нещождавно Оксфордськими дослідниками було встановлено, що діти, які навчаються в Нідерландських школах, які були зачинені на карантин протягом двох місяців, не тільки не набули нових знать, а й ще й почали забувати набутий раніше матеріал.Зазначалося, що найважче школярам початкових класів та дітям з сімей з низбким рівнем освіти.
Автори дослідження вважають, що аналогічна ситуація склалася в багатьох країнах світу. А в деяких і гірше, адже в школах Нідерландів були створені одні з найкращих умов для онлайн занять. І незважаючи на це, учні всеодно втратили до 20 % прогресу. А діти, чиї батьки мають низький рівень освіти, відстають від однолітків на 50%.
Дані, отримані під час дослідження, лише підтверджують найгірші побоювання педагогів щодо локдауна.
Подібне дослідження, було проведене на початку 2020 року. Його результати, лише підтвердили висновки попередників, а саме, що дистанційне навчання не є ефективним. Адже, засвоєння матеріалу в онлайн форматі, дається набагато складніше, ніж під час офлайн навчання. Таким чином, статистика була невтішною, порівняно з минулими роками. Так, американські школярі 3-8 класів засвоїли програму англійської мови на 70%, а математики тільки на 50%.
У близькому майбутньому навчання в звичайній формі не є можливим. Яким чином можна позитивно вплинути на дистанційне навчання, задля гарного засвоєння освітньої програми?