Які можливості надає ЕЦП?

Які можливості надає ЕЦП?
151446 ПЕРЕГЛЯДІВ

Маєте електронний цифровий підпис? Тоді користуйтесь послугами від держави якісно та оперативно онлайн.

ЯКІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ГРОМАДЯН ДОСТУПНІ?

Вебпортал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» - dracs.minjust.gov.ua: подання заяви про державну реєстрацію шлюбу, зміну імені, державну реєстрацію розірвання шлюбу, інших видів заяв - про видачу повторного свідоцтва про народження, про видачу повторного свідоцтва про смерть, про видачу повторного свідоцтва про шлюб, про видачу повторного свідоцтва про розірвання шлюбу, про видачу повторного свідоцтва про зміну імені, про внесення змін, доповнень до актового запису цивільного стану, про поновлення актового запису цивільного стану, про анулювання актового запису цивільного стану, про видачу витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, попередній запис на прийом через веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»;

комплексна послуга «єМалятко» на порталі «Дія» - https://diia.gov.ua/services/yemalyatko;

муніципальна няня на порталі «Дія» - https://diia.gov.ua/services/municipalna-nyanya.

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ ДЛЯ БІЗНЕСУ?

Отримання доступу до державних реєстрів: Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - https://usr.minjust.gov.ua/content/home

Державного реєстру речових прав на нерухоме майно -https://online.minjust.gov.ua/login, Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство -https://kap.minjust.gov.ua/login/index/;

відкриття ФОП через портал «Дія» - https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop / внесення змін до ФОП через портал «Дія» - https://diia.gov.ua/services/zminennya-danih-fop /закриття ФОП -https://diia.gov.ua/services/zakrittya-fop

реєстрація ТОВ на основі модельного статуту через портал «Дія» - https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-tov-na-pidstavi-modelnogo-statutu

fbclid=IwAR3aLjrtaoSYcbSHgMoO_29hkPX2v33XRrtNDfrn6a1KdvJKTcWVcufjQhI

ЯК ОТРИМАТИ ЕЛЕКТРОННИЙ ЦИФРОВИЙ ПІДПИС?

1. Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів (https://czo.gov.ua/ca-registry) і надайте заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків. Якщо ви звернетесь до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку ви зможете отримати кваліфікований електронний підпис безкоштовно.

2. Електронний ключ до підпису краще зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).

3. Строк дії кваліфікованого електронного підпису складає 1-2 роки. Щоб продовжити його використання, ви можете просто поновити строк дії онлайн через веб-сайт надавача.

Мої відео